Papier 30,5 x 30,5 MINTAY – Merry Little Christmas 06

2.90

Arkusz dwustronny papieru do scrapbookingu z kolekcji Merry Little Christmas; producent Mintay.

9 w magazynie

Opis

Prezentowany dwustronny papier do scrapbookingu ze świątecznej kolekcji Merry Little Christmas to delikatne, świąteczne motywy w pastelowych ciepłych odcieniach z przewagą różu, mięty, błękitu, bieli oraz czerwieni.

Arkusz jest wypełniony przepięknymi akcentami świątecznymi jak wizerunki prezentów, choinek, jelonków z kokardami, lasek cukrowych, gwiazd betlejemskich, domków z piernika, drewnianych sań, nart i kubeczków z gorącą czekoladą z piankami.

Ten arkusz może znaleźć zastosowanie przy zdobieniu albumów, kartek okolicznościowych, tworzeniu dekoracji ściennych oraz wielu innych wyjątkowych prac w okresie świątecznym i nie tylko.

Format:30,5 x30,5 cm

Gramatura papieru: 250g

Ilość arkuszy: 1 dwustronny

Informacje dodatkowe

Waga 0.2 kg

Twoje preference plików cookies

Używamy plików cookie własnych i stron trzecich, aby usprawnić nawigację, analizować korzystanie z witryny, zapamiętywać preferencje użytkownika oraz dostarczać spersonalizowane treści i reklamy. Pliki cookie stron trzecich są zapisywane wyłącznie za zgodą użytkownika.

Niezbędne

COOKIEEYE-CONSENT - 1 rok - CookieYes sets this cookie to remember users consent preferences so that their preferences are respected on their subsequent visits to this site. It does not collect or store any personal information of the site visitors.
_GRECAPTCHA - 1 rok - This cookie is set by the Google recaptcha service to identify bots to protect the website against malicious spam attacks.
woocommerce_items_in_cart - sesja - WooCommerce sets this cookie to record if there are any items in the WooCommerce shopping cart.
woocommerce_cart_hash - sesja - This cookie is set by WooCommerce. The cookie helps WooCommerce determine when cart contents/data changes.

Funkcjonalne

Pomagają w udostępnianiu treści w mediach społecznościowych i innych funkcjach stron trzecich.

Analityczne

Pozwalają zrozumieć, jak użytkownicy korzystają z witryny.

Wydajnościowe

Pomagają analizować wydajność witryny i poprawiać doświadczenia użytkowników.

Reklamowe

Dostarczają spersonalizowane reklamy i śledzą skuteczność kampanii.