Papier 30,5 x 30,5 MINTAY – Tiny Miracle 01

2.90

Arkusz dwustronny papieru do scrapbookingu z kolekcji Tiny Miracle; producent Mintay.

24 w magazynie

Opis

Prezentowany arkusz papieru należy do kolekcji Tiny Miracle, uroczej linii stworzonej z myślą o najmłodszych. Grafiki tchną delikatnością i czułością jaka towarzyszy tym pierwszym momentom, gdy w rodzinie pojawia się najmniejszy jej członek. Arkusze są wypełnione kompozycjami pastelowych kwiatów, motywami zabawek, niemowlęcych butelek, serduszek i obejmujących się dłoni.

Całość utrzymana jest w stonowanej, jasnej, jakże delikatnej kolorystyce z przewagą różu, błękitu, bieli, beżu z niewielkimi akcentami czerwieni i zieleni.

Kolekcja jest idealna do tworzenia pamiątek i albumów dziecięcych, będzie wspaniałym uzupełnieniem projektów urodzinowych.

Format: 30,5 x 30,5 cm

Gramatura papieru: 250g

Ilość arkuszy: 1 dwustronny

Informacje dodatkowe

Waga 0.2 kg

Twoje preference plików cookies

Używamy plików cookie własnych i stron trzecich, aby usprawnić nawigację, analizować korzystanie z witryny, zapamiętywać preferencje użytkownika oraz dostarczać spersonalizowane treści i reklamy. Pliki cookie stron trzecich są zapisywane wyłącznie za zgodą użytkownika.

Niezbędne

COOKIEEYE-CONSENT - 1 rok - CookieYes sets this cookie to remember users consent preferences so that their preferences are respected on their subsequent visits to this site. It does not collect or store any personal information of the site visitors.
_GRECAPTCHA - 1 rok - This cookie is set by the Google recaptcha service to identify bots to protect the website against malicious spam attacks.
woocommerce_items_in_cart - sesja - WooCommerce sets this cookie to record if there are any items in the WooCommerce shopping cart.
woocommerce_cart_hash - sesja - This cookie is set by WooCommerce. The cookie helps WooCommerce determine when cart contents/data changes.

Funkcjonalne

Pomagają w udostępnianiu treści w mediach społecznościowych i innych funkcjach stron trzecich.

Analityczne

Pozwalają zrozumieć, jak użytkownicy korzystają z witryny.

Wydajnościowe

Pomagają analizować wydajność witryny i poprawiać doświadczenia użytkowników.

Reklamowe

Dostarczają spersonalizowane reklamy i śledzą skuteczność kampanii.